Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

enlig?

18-03-2011 kl. 10:33

Set af 1358

forsat

Hvad jeg føler, og hvad mine ønsker og behov er......Han er meget ulykkelig! Har lukket sig helt inde og græder meget! Ja og hold nu fast oveni alt det her rod, møder jeg selvfølgelig lige en fyr! Jeg har intet lavet med ham og kunne aldrig drømme om utroskab..... Men det skabte nogle billeder for mig, tanker om at de ting jeg drømmer om ikke er umulige, måske ikke med ham, men det at der er andre mænd, som måske ønsker og drømmer om det samme som mig! Men jeg er så bange og bekymret! Hvis vi går fra hinanden, ved jeg at min mand flytter til den anden ende af landet.... Så skal jeg sende min lille dreng helt der op hveranden weekend, og hvad skal jeg sige når han bliver stor... øhh ja mor var så egoistisk, hun havde ikke nok i dig og din far så..... Jeg har en dejlig mand, som jeg stoler på, vi er gode forældre sammen osv... Men jeg vil jo bare have mere...... suk! Hvad stiller jeg dog op.. >Ligger i inde med guldkorn eller erfaring, så tager jeg imod med kys hånd! på forhånd tak!

Dette er et svar til åh såååå træt

af enlig? (18-03-2011 kl. 10:24)

Svar til dette indlæg

I tråd med.. Maiaz17 19-03-11
kl. 22:57

Hm Pippi 18-03-11
kl. 12:32

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook