Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

LeAn

17-03-2011 kl. 20:27

Set af 1189

Der var stor forskel på hvor hurtigt

det gik.

Det tog ca 5 år før jeg blev gravid med nr 1. Vi begyndte da jeg var ca 25..

Nr 2 blev lavet stort set i første forsøg, da var jeg 40. Blev gravid, da hun var ca 7 mdr gammel, men det endte med en SA. Stod med 2 streger 5 mdr efter SA - da var jeg 41.

MEN nr 1 har ikke samme far som nr 2 og 3 - så jeg tror, min eks-mand må have (haft) problemer med fertiliteten. Min eks og jeg ville godt have haft en mere, men det lykkedes (heldigvis) ikke.

Hvornår man er for gammel? Tja, det må vel mest være op til en selv. Min grænse har rykket sig - for 10-15 år siden var min absolutte grænse 40 år, men ;-) Jeg er nu 45 og vil ikke have flere børn - for vi har 2 livlige, dejlige piger og det er nok for os. Havde vi kun haft en, ville min grænse nok have været ca nu. Også fordi min mand er 8 år ældre end mig...

Mange hilsner
Lene

Dette er et svar til hvor hurtigt gravid?

af Liselotte (16-03-2011 kl. 14:35)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook