Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Bobthebuilder

17-03-2011 kl. 14:12

Set af 1377

kender det

vi mangler også lidt mere rum i finanserne til at få vores ombygning lavet færdig, men banken har sat sig på bagben og er ikke til at hverken rykke eller stikke i.. og de vil da bare slet ikke noget som helst sålænge jeg er på barsel.. Det er ikke mange penge vi har spurgt om.. og med et lån samt omlægning ville vi kunne få en del mere i rådighedsbeløb, som jo ville være fantastisk mens jeg er på barsel.. da det er nu økonomien er lidt stram.. men nej...
Synes også at det med at skulle have et bestemt rådighedsbeløb er at redde alle over en kam.. de glemmer at se på hvem man er som menneske.. ja vi har haft et overforbrug på et tidspunkt, men det har vi jo netop bevidst at vi ikke har længere..
Banker kører efter regler og er ikke menneskelige.. vi vil helt klart prøve andre steder..når min mand gemmer hans loyalitetsfølelse væk, han er bare alt for loyal.. så det tager tid..
MEN kan da lige nævne at vi er far, mor og 3 børn i alderen 9 mrd - 4½ år... altså 2 blebørn.. og vi har til mad, benzin, gaver m.m. pt ca 6500,- om måneden nu.. og det klarer vi os faktisk okay for.. det handler jo om at prioritere og lave planer.. og så ellers købe billigt ind og ikke være krævende.. kan kun sige hurra for dba.. god butik mht børnetøj..

Dette er et svar til ?? ang økonomi/lån

af bulldog (14-03-2011 kl. 11:06)

Svar til dette indlæg

hehe bulldog 17-03-11
kl. 19:49

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook