Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Joan

15-03-2011 kl. 15:00

Set af 1277

Hahaha, igen en latterkrampe over dine

formuleringer :oD
Jeg har aldrig hørt det i virkeligheden, kun fra dig og så på Ordet er frit..... må indrømme, at jeg har hørt det, der er langt værre- "det unævnelige ord" er jo en "hverdagsting" som bare er tillagt en anden betydning.

Altså, jeg har det på samme måde over "kælenavnet" for analsex= "sport i 2' eren" eller "stjernerodeo"- jeg kan simpelthen ikke have det- og det skal mine 2 voksne sønner selvfølgelig ikke have at vide (de ved det sgu godt!), fordi de bruger alle tegn på svaghed for at få mig til at væmmes, græmmes og ækles over diverse- bare for sjov, men jeg har en klar TOUCHÉ: deres far og jeg har sex- det slår fuldstændig benene væk under dem, og de udbryder adddrrrrr og fy-for-satan- og så står den 1-1- for en tid, i hvert fald :oD
Vi holder meget af at drille og provokere hinanden herhjemme, farmand er ikke med til det, men får sin bekomst af sønnerne alligevel-til stor moro for undertegnede også.

Min ældste, som er i Afghanistan pt. har en god ven, som hedder S. S kan nogle "frygtelige" vendinger, og da han var her sammen med min ældste og en anden ven, M, efter de havde været på Kronborg og skyde salutter af i anledningen af Dr. 70 års fødselsdag, og de 3 rødder og min yngste søn kørte med klatten hele middagen igennem: bla kom ordet "Det fede herskersværd" på bordet (jaja, det er næsten indlysende, hvad det er?) og vi skreg af grin- midt i lasagnen, så specielt højtidelige er vi altså ikke, som du nok kan forstå :o)

Ringede til handicapcenteret igen idag- gider ikke vente mere nu, så straks derefter mailede jeg til borgmesteren.
KH J :)

Dette er et svar til hæhæ...

af Lotte J.L. (14-03-2011 kl. 18:33)

Svar til dette indlæg

HAHAHIHIHAHA Lotte J.L. 15-03-11
kl. 21:40

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook