Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

lillebitte

13-03-2011 kl. 13:55

Set af 338

Jeg vil

bare lige sige, at stregen bliver stadig svagere. Det vil blodprøven fra i fradags også bekræfte, når jeg får svaret i morgen.

Jeg er knust og skuffet, men af en eller anden grund, har jeg genfundet lidt håb i alt det her..

Jeg tror faktisk, jeg mangler at give jer en ordentlig forklaring!

Denne gang har vi nemlig brugt donorsæd. Jeg tror simpelthen, at det har gjort forskellen - nemlig at jeg blev gravid. Godt nok kun kortvarigt/biokemisk, men der skete faktisk noget, som ikke er sket i 2½ år. Ja, jeg blev faktisk faktisk "gravid" i første forsøg, hvor vi prøvede noget andet/nyt -nemlig donorsæd.

Det giver mig fornyet håb..

Nu begynder alle tankerne, om hvad der nu skal ske. Måske er der slet ikke tale om, at min fertilitet fejler noget. Måske er det udelukkende min mands dårlige sædkvalitet, det handler om. Måske er jeg ok fertil. Jeg har jo faktisk længe været stadig mere og mere sikker på, at det jo nok også måtte handle om mine æg, men nu, efter dette forsøg med donorsæd, hælder jeg måske mere mod, at det ER min mands sæd, der driller.
Kan I følge mig?

Måske vi skulle overveje IUI-D (IUI med donorsæd). Tænk hvis det virkelig "bare" er sæden der skal til!? Tænk hvor meget nemmere det ville være "bare" at skulle insemineres. Tænk på hvor mange penge vi kunne spare - eller bruge på flere IUI-forsøg!?

Nye perspektiver måske? Nye muligheder måske?
Hvad tænkert I?

Jeg er ked af det, men et fornyet håb er dukket op...

Åh, alle disse tanker. Jeg håber I kan finde hoved og hale i alle mine tanker.. (o:

Knus og forvirrede tanker
Lillebitte

Svar til dette indlæg

Men bløder du? Delfin 13-03-11
kl. 19:28

Hej Lillebitte Ano 13-03-11
kl. 16:48

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook