Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

mor-til-5:)

12-03-2011 kl. 09:39

Set af 919

.....

Synes det var rigtig spændende og en god præsentation af alle tre familier, og man fik kærligheden frem til alle disse dejlige unger. Men ja, tit er det de kaotiske sider, der kommer frem på tv og det er jeg også lidt bange for at det bliver her.
Men jeg vil spændt sidde klistret til fjernsynet og vliver mere og mere fristet til en lille nr 6:)

Jeg har læst mange af dine indlæg herinde Gudde og føler uden at kende dig og din familie, at der må være så skøn en atmosfære, i jeres hjem. Synes at det lyder fantastisk:)

Tænker dog på, hvordan man med så mange børn, får plads til at samle alle, når først der kommer svigerbørn og børnebørn? Og jeg har endda kun 5:))

Kh Susanne

Mikkel 2001, Emil 2003, Jeppe 2005, Pelle 2008 og Calle 2010

Dette er et svar til ja, jeg glæder mig

af Gudde (08-03-2011 kl. 09:42)

Svar til dette indlæg

ja, programmet kom godt fra start:-) Gudde 12-03-11
kl. 13:10

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook