Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Joan

11-03-2011 kl. 20:14

Set af 1278

Jeg tror altså ikke dit sprog

mht til møllehullet kan forarge mig- mit plejer at være langt mere "kulørt" (læs: betragteligt grimmere):oD

Vi modtog sådan en skrivelse fra august i september, hvor centerchefen beklager den lange sagsbehandlingsfrist, men de har jo opdaget op til 70% fejl i deres sagsbehandling, men "bare rolig, det skal ikke ligge borgerne, der har ansøgt/ modtaget ydelser efter en forkert §, til last (nåda- sikke et storsind!) og derfor må man påregne længere ventetid end ellers, da man skal have rettet fejlene+ genbehandlet de sager, der er fejl i + behandle de nyeste ansøgninger først- og så kan dem, der har ældre ansøgninger liggende komme tilsidst." Dette er selvfølgelig skrevet i min (pænere) formulering, den kunne have været fyldt med stygge gloser, for grænsen på min tålmodighed, som i forvejen ikke er stor, er forlængst passeret.
Den arme ikke-sagsbehandler-F.- lovede jeg jo også, at blev jeg ikke ringet op, ville jeg gå videre med det- det kunne måske foregå på skrift, og så med afdelingsleder/chef på som CC, men også socialborgmesteren i CC- når vedkommende har modtaget et hav af klager/ indsigelser/ rykkere, kan hun, som folkevalgt, vel ikke sidde det overhørig- eller jo, det kan hun, men det kan jo koste en taburet i borgerrepræsentationen.

God weekend til dig :o)
MVH. Joan.

Ja, jeg må hellere skrive til dem istedet for- det ringer jeg lige og siger på mandag.

Dette er et svar til ang. det at skrive til sagsbehutler

af Lotte J.L. (11-03-2011 kl. 19:13)

Svar til dette indlæg

hæhæ... Lotte J.L. 14-03-11
kl. 18:33

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook