Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

VBH

11-03-2011 kl. 13:36

Set af 754

Tak

Hej Janni,

Tak for dit svar. Ved selvfølgelig godt at chancen er der for at ægget deler sig. Er det tilfældet, så er det jo sådan det er. Men det ændrer ikke på at jeg står i den situation, at jeg skal vælge om jeg vil have et eller to æg sat tilbage. Chancen for tvillinger bliver alt andet lige større, hvis der bliver sat to æg op end et.

Får man tvillinger, klarer man det jo også - det skal man jo for dælen. Men jeg har stadig muligheden for at vælge og tænke på mit forhold til min mand, som jo absolut vil komme under pres, med tre små børn på samme tid, men også tænke på det barn jeg allerede har, som vil få endnu mindre tid med både mor og far, kommer der tvillinger.

Som valgte jeg uden at blinke to æg første gang og havde været lykkelig for at få tvillinger. Men vi har aldrig ønsket os andet en to børn. Var de kommet i første grav. havde det været skønt og helt sikkert også hårdt, men nu er der jo ligesom allerede et barn.

VH,
Twins?

Dette er et svar til ét æg kan også give to børn...

af Hornbek (10-03-2011 kl. 21:45)

Svar til dette indlæg

Jeg forstår dit dilemma Hornbek 11-03-11
kl. 21:35

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook