Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Joan

10-03-2011 kl. 09:16

Set af 1193

Ja, der sker sgu noget, det er jo

foregået over LANG tid, og jeg er nemlig rigtig slem til ikke at få opdateret det gode, der sker- både i børnehaven og hjemme- herinde, og det er jo smadderærgerligt.
Desværre er ungen ret obsternasig (FEDT ord!) og stædig som en hel flok æsler, så det med toiletbesøgene begrænser sig sig til max 2 hjemme- et om eftermiddagen, når hun kommer fra børnehave og et lige inden aftenbadet, hvor hun oftest tisser- pøllerne mangler vi endnu at få glæde af.
Det går okay med at tage tøjet af, men tøj på går slet ikke- jo jo i børnehaven, hvor de får penge for at være nogle stride børster, og hvor vi jo er blødsødne forældre med følelser i klemme- og hellere ser en glad unge end en sur, muggen og vranten en af slagsen :o)
Forleden gjaldede hun, da vi spiste til aften: Er der ikke noget peber her i huset? Vi grinede højt og længe- dét har hun ikke herfra, i hvert fald, så det spurgte vi selvfølgelig om, hvem havde sagt sådan? Ingen svar. Er det Rikke ude i børnehaven? Ja!
Hun siger en hel del selvstændige ting, men størstedelen er papegøjesnak-replikker, som hun har hørt fx reklamer eller børneudsendelser, DVD'er eller på CD'er.
Det, som er mest fremme pt. er: "Hvad begynder * med?" Og så siger hun sgu forbogstavet til det foreslåede ord- der er selvfølgelig de skide fælder med C-ord, som lyder som S eller T (sofa, cykel, Chips, chili, og J-ord, som lyder som D fx Jack, Joan (den engelske udtale, som min underbo hedder)
Hun er blevet så fortroligt med det, at hun nu begynmder at lave om på det- altså driller os- og så skal vi skal vi komme efter hende og kilde hende!
KH Joan :oD

Dette er et svar til Wow

af Lise (10-03-2011 kl. 08:33)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook