Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Astma og allergi

Lotte40

09-03-2011 kl. 13:51
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 870

Har min søn madallergi?

Min søn på 13 mdr. har jeg holdt væk fra tomat og jordbær, da han bliver helt rød om munden, når han spiser det.
Ligeledes bliver han helt rød om munden, når han spiser æg. Jeg TROR han hævede lidt op i hovedet også, da han fik lidt blødkogt æg, men det er jo svært at se, når man som han er lidt meget buttet i hovedet ;)

Tror I han har madallergi overfor disse fødevarer?
Nogen med erfaring om allergi overfor de nævnte fødevarer?

Mine 2 andre børn har ingen allergi, men jeg har overfor rejer og så har jeg pollenallergi og allergi overfor støv og dyrehår. :(

Håber på lidt debat :)

Lotte

Svar til dette indlæg
Nældefeber T 16-08-11
kl. 21:43
kan ikke svare på om han har allergi men nr.3 11-03-11
kl. 19:48

Astma og allergi

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook