Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Ano, for i dag.

06-03-2011 kl. 15:33

Set af 940

KRAM

Din tråd kunne være skrevet af mig.
Min mand vejer ca. 125 kg., hvilket er en forøgelse på ca. 30 kg siden vi lærte hinanden at kende. Vi har også to forholdsvis små børn. Sex er ikke eksisterende. Han "bor" på sit kontor, og mig foran tv i stuen. Han hjælper ind imellem, og skal ikke belønnes som din mand, men den med selv at gribe fat i støvsugeren, findes ikke her. Jeg laver næsten alt det huslige + tager mig af børnene. Han er en god far, når han ikke sidder ved computeren, hvilket han gør dagligt. Al den tid vi skulle bruge sammen som par, bruger han foran computeren. Han elsker mig højt, det er jeg slet ikke i tvivl om, for han siger det dagligt og viser det gerne.
Jeg har ingen råd, men måtte lige fortælle dig, at du ikke er alene.
Hvad sker der dog for de mænd? Jeg har overvejet skilsmisse et utal af gange, og har snakket med manden om det, men så lover han bedring, som holder max 14 dage.
Du er ikke alene!

Dette er et svar til tak for svar

af anonym (05-03-2011 kl. 22:43)

Svar til dette indlæg

dejligt at høre fra dig anonym 07-03-11
kl. 22:41

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook