Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

mig

03-03-2011 kl. 09:47

Set af 1070

hej

dine ord er nogen lunde hvad jeg tænker men ikke vil erkende men det bliver jeg nød til hvis jeg skal videre..

det er hårdt og det er svært men jeg tager et lille skridt frem hver dag og en dag er jeg forhåbentlig på den anden side..

denne gang må jeg dog klare det alene for jeg orker ikke at skulle sætte en masse ord på overfor andre mere for hvad skal jeg sige ?

jeg kan dog stadig tage mig selv i at tænke. jamen det har han sagt så mange gange og alligevel er han hver gang kommet tilbage igen så hvad skulle være anderledes denne gang.. men jeg må jo se hvad der sker og håbe jeg er stærk nok til at sige fra hvis det skulle ske igen ..

jeg svinger mellem at ønske ham tilbage og hen hvor peberet gror..

Dette er et svar til Fortsat 2

af Natliv (01-03-2011 kl. 14:51)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook