Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Mig&Diglig

02-03-2011 kl. 12:04

Set af 1170

Fiskeoliekapsler kurerer børneeksem!

Jeg lider af børneeksem, som er kommet igen i ekstrem grad efter jeg er begyndt at amme. Så hørte jeg en ernæringsekspert sige, at især hudens fedtdepoter lider meget under amning, at det område er noget af det, der først mister fedt, der går til modemælken - så udtørrer huden og så kan det resultere i nye udbrud af eksem, hvis man tidligere har lidt under det.
Fiskeoliekapsler skulle så være løsningen, fortalte eksperten mig. Hun foreslår at man spiser hele SEKS tabletter om dagen. Min mor, der er sygeplejerske synes jeg skal tage det lidt forsigtigt og bør hvert fald starte med at tage 3 - en til hvert måltid og så se, hvilken indvirkning det kan have på huden.

Så spørger jeg jer - er det noget I har erfaring med/ også hørt om?

Mvh Signe med Sebastian 3.2.11

Svar til dette indlæg

Kigger lige med.... Louise 02-03-11
kl. 14:44

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook