Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Joan

01-03-2011 kl. 15:25

Set af 1235

Ihhh, altså 2 fortsat :o)

Jeg hader sådan noget med øjne, jeg bliver fysisk dårlig. Husker du de OBS udsendelser der var for flere år siden, hvor man ser det flotteste fyrværkeri fra en nytårsaften og så ryger man direkte ned i et smadret øje, der er ved at blive syet sammen- bare at skrive det her giver mig myrekryb, gåsehud på armene og kvalme...... så jeg kan sgu ikke sætte den i, når den falder ud.

For at retfærdiggøre vores harme og skælden ud, når folk sætter sig på hende i metroen, skubber til hende, går ind i hende etc. har hun altid en neoongul/grøn vest på, når vi er ude med hende. Vesten i sig selv er opmærksomhedsskabende, og når folk så ser HENDE så glor de- og her skal jeg virkelig beherske mig for ikke at 1) række tunge eller 2) GLO igen- det plejer at stille nysgerrigehden hos selv de værste "stenere" Børn får oftest lov at glo.

Katrine er godt 6½ år, men er stor af sin fysiske alder- og stærk som en okse! Jeg er forlængst slået hjem i Ludo, hvis hun ruller sig ud ved en af mange undersøgelser, og selv min store stærke tømrermand har problemer med at holde hende. Og han måtte opgive, da hun skulle i behandling på BBH for vandvorter, så det blev creme til en mindre formue- og da vandvorter ikke hører til målgruppen (det er mod kønsvorter!) er der ingen tilskud fra Lægemiddelstyrelsen!
Så hephey- tjuhej hvor det går!

Ja, man kan bede om en udskrift på apoteket, fra dato X.X- 2010- X.X. 2011 (eller hvornår du har en periode fra- måske endda allerede helt fra starten)på den medicin han har fået- det går så nemt, når man lige afleverer cpr.nr./ sygesikringsbevis.
KNUS Joan :o)

Dette er et svar til Ihhh altså- stakkels jer og stakkels

af Joan (01-03-2011 kl. 15:10)

Svar til dette indlæg

række tunge :-P Lotte J.L. 02-03-11
kl. 15:07

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook