Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Natliv

01-03-2011 kl. 14:51

Set af 1355

Hvad ville du råde din bedste veninde

til?

Som jeg læser det, er din ''mand'' meget usikker på sig selv.. Han søger KONSTANT bekræftelse. Når han med det samme opretter flere profiler på dating/sexsider og opsøger gamle ''flammer'' - så viser det, at han slet ikke kan være i sig selv med sig selv... Det har INTET med dig at gøre, at han opfører sig sådan. Han ved bare ikke hvordan han skal kigge indad og arbejde med sig selv - så er det nemmere at få bekræftelse og opmærksomhed andre steder fra, at han er god nok som han er... Han kommer ikke til at ændre sig eller udvikle sig, så længe han kigger udad og ikke indad. Han virker som en drengerøv, ja undskyld mit udtryk, men du bliver ALDRIG lykkelig i det forhold - med mindre han virkelig udvikler sig...
Han burde, hvis jeres forhold er noget skidt, at være for sig selv og finde ud af hvordan han håndterer dig, sit liv, sine børn og fremtiden.

Du må prøve at se på hvad du har brug for i dit liv, hvad der gør dig glad og hel. Hvad du prioriterer i et forhold, som ex. kommunikation, respekt, åbenhed, forandringsvillighed, kærlighed, selvstændighed, loyalitet, tillid, commitment, sjov og hvad det nu ellers kunne være... Det bliver ALDRIG anderledes, hvis ikke du finder selvrespekt og går efter hvad der er rigtigt for dig. Du skal ikke nøjes med. Du skal elskes og respekteres. I et forhold bliver man nødsaget til at kommunikere og arbejde sammen som et team - I har jo også børn sammen... Synes det er SÅ nemt bare at smutte, når der er knas i forholdet. Det er jo netop her, at man skal kæmpe og arbejde sammen og især kigge indad og ikke på den anden..

Dette er et svar til meget ked 2

af mig (01-03-2011 kl. 02:33)

Svar til dette indlæg

Fortsat 2 Natliv 01-03-11
kl. 14:51

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook