Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Joan

28-02-2011 kl. 17:32

Set af 2168

Kære Lotte- vi har blebevilling til

vores datter, og har haft det siden hun var omkring 4 år- hun er 6½ nu.
Det er faktisk det eneste, der er gået igennem uden sværdeslag og øksehug!

Jeg ved ikke, hvordan reglerne er skruet sammen sådan helt juridisk, men vi får vores bleer fra Abena i Åbenrå.

Du skal ikke finde dig i at blive afvist- søg igen! Tag evt. kontakt til de uvildige konsulenter på handicapområdet- det er uvildige socialrådgivere, som ikke har økoniomien i klemme- de rådgiver altså efter loven og ikke efter de respektive kommuners (dårlige) økonomi.
http://www.dukh.dk/

Her er link til Abena- man kan også få set billeder af de forskellige produkter, de har. Vi bruger om natten og den første morgenble: Abri- form Air Plus (det er med klistertape (ikke velcro) og Abri-Flex small plus resten af dagen- det er en underbukseble.

http://abena.dk/Inkontinensprodukter.aspx?ID=11215

Håber du finder ud af det- held og lykke.
Knus fra Joan, der har været hvor du er nu mht blevalg :o) og godt igang med kampen mht dækning af øgede medicinudgifter og rykken for ansøgning om en tandem- det trækker tænder ud!

Dette er et svar til §41 - specialforsikring og blebevilling

af Lotte J.L. (28-02-2011 kl. 16:08)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook