Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Tjalfe05

23-02-2011 kl. 13:45

Set af 880

:(

Hey Linda.

Det er rigtig dejligt og høre :D

Så fik vi endeligt brevet fra hjerte lægen, skal til den sidste samtale den 23 marts, men min glæde er desværre forsvundet lidt :(
Her for 3 uger siden, var jeg ved læger for og få taget et celle skrab, for og se om alt var som det skulle, da jeg for 2½ år siden fik en keglesnits operation, så bliver teste hver år.
Og i dag ringede jeg så til lægen for og få svar, og hun fortalte mig, at jeg havde celle forandringer og hun ville sende mig vider til den gynækolog og fertilitetsklinik som tog sig af mig sidste gang.
Men hader at der måske kommer til og gå lang tid, før at jeg kan blive gravid, for sidste gang jeg fik det, gik der et ½ år fra svar datoen og til operationen, og det tog ca 6-7 uger for og være helet.
Så er noget mut i dag :(

Knus Vibeke

Dette er et svar til hej igen

af skurli1977 (18-02-2011 kl. 18:54)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook