Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

mrs G

23-02-2011 kl. 10:39

Set af 1105

Vores piger er i same klasse

Det ER en stor beslutning. Men vi blev enige om ikek at se det som et problem naar der nu ikke er noget problem. De er enaeggede, med lang lyst haar, og skabte i starten naesten paparazzi lignende tumult, hvor alle ville se og roere :-(
Men det lagde sig efter nogle maaneder. De trives rigtig fint i deres klasse og som klassekammerater. Nogle gange har de individuelle legeaftaler, men ofte gaar de sammen. Vi har ikke en der er mere dominerende end den anden. Vi er glade for at de faar lov til at vaere tvillinger ude i skolelivet, for de hygger sig, og hjaelper tit hinanden bade akademisk og socialt.
Min veninde har den modsatte oplevelse. Tveaeggede drenge, som ofte sloges og havde mange magtkampe. Den mere saarbare havde klart brug for at finde sine egne venner og rum. Saa de er nu i 2 forskellige klasser, og det fungere langt bedre.
Poj poej med beslutningen.

Dette er et svar til tvillinger skolestart

af he-ja (jannie) (25-01-2011 kl. 21:58)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook