Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

lillebitte

22-02-2011 kl. 20:37

Set af 1040

Nøj, hvor er det svært..

at vente på i morgen.

Jeg synes uden tvivl det er den værste del af behandlingen - altså at vente på ægoplægning!
Jeg synes, det er værre at få at vide, at der ikke er nogen æg til oplægning end at stå med en negativ g-test. Hvis der ikke er ægoplægnig, er der slet ingen chance for graviditet. Æg eller sæd er for ringe. Alt er omsonst.
Dette er selvølgelig ikke for et underkende hvor hårdt det er at stå med en negativ g-test, det ved jeg jo desværre også alt om - men at få aflyst ÆO er simplethen den største mavepuster jeg kan få.

Jeg er rædselslagen og jeg tør slet ikke tro på, at det kan gå godt. Det skyldes selvfølgelig, at jeg har fire aflysninger bag mig.

Nå, blot lidt frusterede og ængstlige tanker herfra..

Kh
Lillebitte

Svar til dette indlæg

:-) pele 23-02-11
kl. 11:05

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook