Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

<:3)-

20-02-2011 kl. 16:41

Set af 1116

Forsat...

Tempoet i hverdagen ER et andet end i inst. og på en arbejdsplads og det skal kroppen vende sig til.
Men hvor giver det generelt bare så meget mere overskud, når kroppen og hjernen har indstillet sig på det.
Ja, når man har små børn, så bliver de nød til at komme med, når man skal nogen ting. Det er ikke besværligt, det er bare anderledes.
Hvis børnene er vant til det, så er det faktisk ret nemt.
Nogen gange kan de selv leve i venteværelset, mens man er ikde, men det kommer jo lidt an på barnets personlighed.
Nogen lægeundersøgelser har jeg bevidst ikke ville have børn med inde til (gyn.) og her har vi fået det til at passe sådan, at min mand har været hjemme den formiddag.
Mine børn har været med mange steder. Da vores store datter fik konstateret epilepsi og vi var indlagt et par dage, havde jeg min yngste datter med i dagtimerne. Hun NØD at lege i deres legerum og det var slet ikke besværligt.
Vi har haft vores knap 3 årige med på børnepsyk. og han kunne lege i legerummet imens vi var inde til møde.
Vi skulle bare vise ham hvor vi var og lægge hans jakke uden for døren, så kunne han finde os. og det fungerede fint.
Det handler om at se de muligheder man har i stedet for at fokuserer på at det ville have været meget nemmere, hvis man ikke havde haft barnet med.

Kontakter uden for hjemme har faktisk givet lidt sig selv.
jeg har fået veninder, som selv har gået hjemme og vores børn har fundet sammen. Det gælder faktisk både de små og de større børn.
Vi finder sammen i weekender og ferier og når de først er startet i skole, så finder de jo selv vennerne.

Dette er et svar til Kan kun anbefale...

af <:3)- (20-02-2011 kl. 16:33)

Svar til dette indlæg

Forsat... <:3)- 20-02-11
kl. 16:51

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook