Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

virke1980

20-02-2011 kl. 14:14

Set af 1073

Ny herinde

Hej alle tøser herinde.

Jeg er ny herinde, og ville bare rigtig gerne have nogle og dele tanker, følelser og oplevelser med, så derfor tænkte jeg at dette nok var den rette side.

Jeg er en pige på 30 år, som har været barnløs i snart 6 år. Havde en tidliger partner hvor vi prøvede og få barn i ca 4 år, vi prøvede 4 insemineringer og 1 reagentsglas forsøg. Kort tid efter gik vi fra hinanden. Nu har jeg fundet en ny dejlig fyr, og vi har prøvet i 1 ½ år, og er nu igang med 1. forsøg, fik taget 11 æg ud i torsdags, og sat et 4-cellet æg op igår. Det skal lige siges at der ikke er noget galt med nogen af os.. Ville hører jeres erfaringer og om et 4-cellet er godt, kan se i andre skriver om mange flere celler??

Knus fra mig

Svar til dette indlæg

Ja, velkommen til! Lejo 20-02-11
kl. 21:00

Hej virke1980 lillebitte 20-02-11
kl. 19:12

velkommen til :-) debsemor 20-02-11
kl. 14:47

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook