Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Pippi

14-02-2011 kl. 20:43

Set af 1045

Hm

Jeg har ikke nogen geniale forslag til dine spørgsmål.
Men som du selv er inde på, lyder det til, at du er ved at gentage nogle af de ting, din mor måske har gjort.
Du har en mand, du er glad for. Du har det faktisk godt. Hvad med at prioritere alenetid til jer frem for at søge noget hos en anden mand. Jeg tror absolut ikke, at det vil gøre fremtiden rosenrød, hvis du vælger at søge andre græsgange.
Ang. hus og ferie, er I jo nødt til at finde en løsning, som begge parter kan fungere under. Skilsmissegrund nr. 1 er at sætte sig for dyrt, så der ikke er frihed til noget somhelst, så det vil jeg helt klart ikke anbefale.

Jeg vil nok anbefale, at du kontakter en psykolog og får snakket tingene igennem med denne, for tror ikke, at problemerne som sådan ligger hos din mand.
Men ja drømme er forskellige, og det tror jeg sagtens, at I kan finde en fornuftig løsning på. Det bør i hvert fald ikke være grundlaget for en skilsmisse.

Dette er et svar til Jeg er så forvirret2

af Anne (14-02-2011 kl. 13:09)

Svar til dette indlæg

Tak for jeres svar :-) Anne 17-02-11
kl. 09:50

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook