Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Anne

14-02-2011 kl. 13:03

Set af 1317

Jeg er så forvirret

Jeg er gift med en fantastisk mand, og vi har to børn sammen. Vi har et godt familieliv, selvom vi godt kan skændes engang imellem, og mangler overskud pga. børnene og manglende nattesøvn, to krævende fuldtidsjob osv. Vi er gang med at skulle købe hus, og det tærrer også lidt på kræfterne, både pga. tid men også økonomi. Vi er ikke helt enige om fremtiden, og hvillke ønsker og drømme, vi har til et hus...Jeg tror vi begge to har trukket os lidt fra hinanden de senere år pga. skuffelser og lidt forskellige drømme om fremtiden. Jeg vil gerne rejse og have en masse gode oplevelser, min mand drømmer om både stort hus og sommerhus. Jeg vil ikke binde mig så meget økonomisk i huse, at der ikke bliver råd eller tid til at rejse og lave andre sjove ting.
Jeg synes det er rigtig hårdt, og det er som om, at det er ved at gå op for os, at vi faktisk ikke længere drømmer om det samme liv, og det er en nedslående erkendelse. Vi har været sammen i 11 år og har arbejdet os ud af kriser før, men lige nu synes jeg også de varme følelser for hinanden begynder at mangle. Det har været et rigtig hårdt efterår, hvor jeg har taget efteruddannelse, og er startet på et terapiforløb pga. en familiekrise i min nærmeste familie. Nu er jeg også begyndt at få følelser for en anden. Det har faktisk stået på siden i sommer, og det gør det endnu sværere at dedikere mig fuldstændig til min mand og væres husprojekt. Jeg ved godt, at jeg skal prøve at skille tingene ad, men det spøger alligevel i baghovedet med ham den anden, selvom jeg prøver at ignorere det.
Hvad skal jeg gøre?

Svar til dette indlæg

Jeg er så forvirret2 Anne 14-02-11
kl. 13:09

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook