Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Malene-Lydia

14-02-2011 kl. 11:51

Set af 1678

A' hva?

Er langt de fleste ikke sunde og raske, når de er 30+? Det er da noget vrøvl?? Jeg kender da kvinder under 30, der har fået hjælp til at få børn og jeg kender kvinder over 30, der bliver gravide og føder sunde og raske børn på trods? Jeg kan forstå, hvis I betvivlede kvinder ved 45+ (som i øvrigt er der hvor lægerne begynder at tage forbehold). Ingen af de læger, gynækologer eller sygeplejersker jeg har været til, har betvivlet min alder, min sundhed eller min evne til at få børn.
Det er da muligt, at kvinderne i 20'erne er i bedre fysisk form, men det betyder altså ikke, at os der er ældre end det ikke er sunde og raske. Jeg fejler f.eks. ingen verdens ting og jeg når at blive 34.
Kronprinsesse Mary var 34 med den første og har lige fået tvillinger på naturlig vis. Madonna var sidst i 30'erne.
Det bliver altså mere og mere almindeligt, at kvinder venter til de har karriere og uddannelse på plads og det kan jeg kun anbefale!

Hilsen Malene

Dette er et svar til Du godeste..... :-)

af Louise (10-02-2011 kl. 20:19)

Svar til dette indlæg

Man kan da ikke sammenligne MAMAM 14-02-11
kl. 22:48

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook