Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Anonymia

13-02-2011 kl. 16:01

Set af 1283

Har i et godt råd eller 2? :'-( (1)

Jeg har tidligere skrevet i 3 dobbelt indlæg d.18. januar.

Her er bare lidt opfølgning..

I sidste weekend var min mand i byen med nogle kammerater, da han var på vej hjem ringede han til mig. Han var beruset, men ikke stang-vissen. Vi talte og talte i lang tid.
Det var rart at han endelig lukkede sig op. Men det var også rigtig hårdt at høre sandheden.

Han føler ligesom jeg at kærligheden mellem os er blevet glemt. Vi er forældre, og har begge to fuldtidsjob. Vi har fuldstændig glemt hinanden. Det er nok et meget klassisk eksempel på hvorfor småbørnsforældre bliver skilt.

Da han sagde at han kærlighed til mig var lille, gjorde det bare SÅ ondt. For jeg elsker ham sgu!!

Jeg spurgte ham også i går, om hvor han troede vi var om 1 år. Han sagde ordret, at sådan som det går nu, vidste han det faktisk ikke. Jeg får helt ondt i maven når jeg tænker på det.

Han er meget ofte sur og irriteret, men jeg tror det er en blanding af stress, bekymringer over økonomien og bekymringer over os.

Jeg har jo presset på for at vi skulle til parterapi. Hvilket han har nægtet. Han begrundelse er at det er for dyrt.. og JA det ER dyrt… men i forhold til hvad?! Vi kan måske redde vores ægteskab, og det synes jeg ikke man kan sætte en pris på.
Jeg har siden starten af januar sagt at jeg ville separeres.. han har totalt lukket af, og nægtet at tale om det. Men da jeg forleden fandt separations papirerne frem på nettet, spørger han: ”Hvad så med det der parterapi?”

................

Svar til dette indlæg

tilskud til parterapi Sandrakc80 18-02-11
kl. 22:28

Har i et godt råd eller 2? :-( (2) Anonymia 13-02-11
kl. 16:03

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook