Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Frenik

13-02-2011 kl. 08:46

Set af 263

? om genetisk rådgivning................

Hej
VI har som sagt fået en datter i okt. 2010, nu 4 mdr gammel, som er født uden hjernebjælken (forbindelsen mellem hø og ve hjernehalvdel).
Hun udvikler sig helt normalt og lægerne mener heller ikke hun får de store vanskeligheder. Dog kan der komme motorisk udfordringer og noget indlæring, men lægerne tror hun nok skal klare sig.
Der er bare det at hun har 2 små øreflipper der vipper opad og er lidt breddeøget mellem øjnene. Men ellers en smuk pige, der for os ser helt normal ud.
Vi har nu sagt ja til genetisk rådgivning, fordi lægerne har nu desværre fået sået den uro i os, om hun har et syndrom eller ej???!!
Det skal siges hun ligner min mand, på ørerne i sær og vores speciel ældste søn er også breddeøget mellem øjnene, men altså en flot fyr alligevel. Der er ikke noget man lægger mærke til.
Men jeg vil høre Jer herinde, om I ved hvordan det foregår derinde? Er de søde og gode til at tackle os forældre eller bliver man bombarderet med alle mulige udsagn etc.? For jeg ved egentlig ikke om jeg er klar til den helt store tur med vores pige, for for helvede jeg er bange for hvad udfaldet er. Er så bange for at miste hende, og at de siger hun har noget helt alvorligt som hun dør af. Ja, det er min skræk.
Der er taget billeder af vores pige som er sendt ind, og vi vil så blive kontaktet om de vil se os.
Vi har før sagt ja til udredning, men trak i land igen da jeg ikke var klar til det. Ved egentlig heller ikke om jeg er det nu, men som sagt går jeg hele tiden og tænker er der noget eller ej???!!
Mange hilsner fra Rikke

Svar til dette indlæg

Hej Rikke! Tarok;o) 13-02-11
kl. 16:52

Viden er magt Ann# 13-02-11
kl. 11:15

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook