Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

ano

10-02-2011 kl. 17:12

Set af 209

Kan i genkende ?

Hej

Nå hvor skal jeg starte..prøver med det væsentlige. Har været i beh. forløb og gennemgået 3 IUI uden resultat. Har et barn fra 05 som kom uden problemer. Vi er begge udredt og fejler ikke noget. Jeg kan godt danne fine æg med enten pergotime eller puregon.

Sidste gang fik jeg en cyste. Og fik p piller jeg skulle tage en måned. Dem startede jeg på i november 2010 og fik min mens juleaften ( rigtigt hyggeligt NOT ! ) jeg fortsatte ikke med p- piller men ventede bare på ny mens så jeg kunne komme til gyn for at få tjekket at den var væk.

Jeg har tidligere haft lang cyklus så gik ikke i panik da den ikke kom planmæssigt. Omkring da 42 kom der en mikro smule brunt og erfaringen plejer at være at der indenfor det næste døgn til to så kommer der som regl mens. Den næste dag var der intet. Dagen efter igen en minimal mikro smule sart lysebrunt på papiret. Og ja siden ikke været det mindste.
Har i oplevet at mens pludselig udebliver ? eller springer en gang over ?
Jeg har ikke taget en test, for helt ærligt så orker jeg det ikke. Spild af tid og penge. Jo der er vel en chance men ærlig talt så har jeg prøvet det med at have et håb. Og nej tror ikke på det mere.
Er mere bange for om mens blodet feks har sat sig og samlet sig til en større cyste
Men ville jo vente på mens og så kontakte gyn.
Iøvrigt var det mig som havde spurgt den clairvoante om barn nummer to - hvor svaret var vær taknemmelig for det du har fået.. sååååe....
Erfaringer/ gode råd modtages med kyshånd.

Svar til dette indlæg

Har testet aano 13-02-11
kl. 14:17

Har testet aano 13-02-11
kl. 14:16

man får jo tit mille 11-02-11
kl. 08:28

Jeg havde en lille brun mille 11-02-11
kl. 08:26

Ja, du skriver lillebitte 10-02-11
kl. 21:03

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook