Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Bleafvænning

Mor til dreng

09-02-2011 kl. 16:30
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 737

Be om hjælp!

Dette handler ikke helt om ble afvænning! Min søn smed sin blev fra den ene dag til den anden Inden han fyldte 3 år:) Dygtige dreng! Men allerede inden da skete der en ændring! Fra ca 2 år begyndte han at stoppe med at lave i bleen i vuggestuen, men så snart vi trådte ind af døren, løb han ud til bilen for at kunne lave lort i bleen! Siden har det været på samme måde! Nuer han snart 4 år, og laver stadig ikke i børnehaven:( Det gjorde mig ikke noget hvis det "bare" Handlede om blufærdighed! Men det sidste stykke tid, har jeg hver dag hentet en dreng, som sidder over sin madpakke, uden lysten til at spise sin eftermiddagsmad, fordi maven gør ondt! Så snart vi er hjemme skynder han sig på toilettet og så er han glad igen:) Vi har talt med læge, sp og pædagoger om det! (Jeg er selv pæd.) Vi har forsøgt at tale med ham om det, fortalt at de i børnehaven er meget dygtige til at tører numser osv;) Snakket om en gave for et resultat, forklaret at maven vil have lorten ud osv osv. Jeg er meget bekymret, da jeg jo ved hvilke situationer, så som stress mm, som kan påvirke barnet på dette område! Jeg har sammen med min søn og hans far lavet en bog, som vi selv har tegnet og skrevet en historie i, om en dreng som lære at lave lort på børnehavens toilet! Osv osv osv. Men der er ikke noget der har hjulpet. Personalet i børnehaven, lader min søn komme på toilettet i fred, uden andre børn, men ak! Nogen som har guldkornet? Hilsen den ulykkelige mor!

Svar til dette indlæg
maaske det omvendte Lisbeth 09-02-11
kl. 17:30

Bleafvænning

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook