Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

madame1

05-02-2011 kl. 21:10

Set af 1382

Tror du kender svaret.

Hvis du mærker helt efter i maven, hvad siger din fornemmelse dig så? Er valget så så svært?
Selvfølgelig skal du lytte til fagfolkene, men jeg tror vi i den sidste ende skal lytte til vores mavefornemmelse.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om at mine skal skilles ad.
De skulle starte til sommer men har fået udsættelse pga. forskellige udfordringer de begge døjer med.
Bailey er utrolig afhængig af Alba og er ikke istand til at træffe en selvstændig beslutning, hvis hun er i nærheden.
I dag spurgte jeg ham f.eks. om han ville have et pølsehorn.
"Mmmm det ved jeg ikke, jeg spørger lige Alba" svarede han :(
Det er rart de tænker på hinanden, men de er 2 forskellige individer, er langt hen ad vejen blevet behandlet sådan, men han er slet ikke stærk nok til at løsrive sig.
Nogle ville så mene, at det bliver for hårdt for ham at blive skilt fra hende, men han kan faktisk godt tænke selv - hvis han er nødt til det. Dvs. hvis hun ikke er der.
Er sikker på han blomstrer op, når de bliver skilt.

Ja, og oveni har de så vidt forskellige styrker og svagheder, at den ene altid vil være "efter" den anden.
Hun er meget stærk matematisk. Han interesserer sig ikke ret meget for det og kan end ikke tælle til mere end 20. Kan lige se, hvordan han vil føle det, hvis hun bare stormer frem i matematik.
Han er så super til venskaber, hvor hun har en stor svaghed i forhold til det sociale.

Har dine drenge for øvrigt mange fælles venner, eller kan man forvente, at de vil søge i hver sin retning i samme klasse?
Mvh. Tanja (Alba og Bailey 13/9-05)

Dette er et svar til tvillinger skolestart

af he-ja (jannie) (25-01-2011 kl. 21:58)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook