Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Bananne

05-02-2011 kl. 11:17

Set af 1032

tjoo..

Som du selv skriver er det svært at sige, hvad der er hvad. Vi er jo kun kort vej i processen og er først begyndt at løfte blikket indenfor de sidste ca. 4 måneder. Perioden fra vores dreng var ca. 5 mdr. hvor de bange anelser tog overhånd frem til at svarene er begyndt at løbe ind ifbm udredningsforløbet på Glostrup, har været forfærdelig svær, for vi har bare været så kede af det og 'fulde af os selv', eller hvad vi skal kalde det.

Vi er godt i gang med at genoptage vores ret aktive socialliv, for selvom det kræver et overskud, giver det så god energi og inspiration til alle de andre ting, når vi dyrker vores omgangskreds, invitere gæster og selv tage ud.

Jeg tror måske, jeg er er i færd med at miste en enkelt veninde på handicapkontoen, men det sørger jeg ikke over for vi har haft vores (dejlige) tid sammen. Tror på en måde at det, at vi har et handicappet barn er kommet til at fylde mere (negativt) hos hende, end det i praksis gør for os. Vi insisterer på at komme videre og lære noget (godt) af denne drejning vores liv har taget. Hendes fokus er et andet sted, og jeg kan mærke at den gensidige interesse er for nedadgående.

Omvendt har jeg også oplevet at mere perifære venskaber nu er i gang med at uddybes og måske vil de udvikle sig til nære venskaber.

Vi er jo i færd med at 'gendigte' hele fortællingen om hvordan vores lille famillie kan forstås, hvad vi kan og vil, -og når man går i gang med identitetsarbejde i den skala, må det nødvendigvis sortere i hvad man er optaget af og hvem man bruger tid på. Sådan har det i hvert fald været for os.

Kh Anne

Dette er et svar til Oplever I at miste venner?

af Lise (31-01-2011 kl. 10:22)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook