Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Jeanette

02-02-2011 kl. 16:33

Set af 464

et andet tip

ved mit første barn blev jeg gravid 2 måneder efter p-pillestop. Da vi skulle forsøge med barn nr 2 blev jeg også gravid 2 måneder efter p-pillestop men det var så en missed abortion.
Herefter var jeg igen på p-piller (for at få en mental pause), og da jeg stoppede var der gevinst efter en måned - desværre en biokemisk graviditet.
Herefter kom jeg i inseminationsbehandling hvor de målte fsh til højt (kan ikke huske tallet dengang i 2007 men vistnok omkring 15 og behandlingsstedets tommelfingerregel er at de kun behandler indtil fsh på 15). Jeg kunne ikke forstå det, for jeg havde jo haft let ved at blive gravid naturligt.
Jeg spurgte om p-piller kunne have haft en gavnlig virkning på nogen måde, for jeg havde jo haft let ved at blive gravid lige efter p-pillestop 3 gange. Lægen sagde, at de kunne ikke bevise det ved forsøg, men han syntes da, at det var et forsøg værd, for det var noget, de havde set flere gange. Men de går ikke selv ud og anbefaler det, da der ikke er noget bevis for, at det gavner.
Så du kan da også forsøge med en måned på p-piller - jeg havde det i hvert fald sådan, at jeg ville forsøge ALT. Min mand har læst et sted, at tranebær og ananas er godt, så jeg drak også meget tranebærsaft og spiste mange ananas. Om det er spildt ved jeg jo ikke - måske - men det smager jo godt ;-O)

Dette er et svar til Tusinde tak for tipset ;0))))

af Livsglad (02-02-2011 kl. 14:16)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook