Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Gravid efter dødt barn

minimouse

02-02-2011 kl. 15:05
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 792

En stjerne på himlen

Hej!

Vores søn er også 3½ år og har en halvsøster der ville være 7 år nu. Han ved hun findes og ser tit på den tegning vi har af hende i stuen.

Jeg har det som dig, synes det er en svær balancegang at tale om døden med de små. Sidste år i maj døde min svigerfar og vores søn spurgte hvor han var blevet af. Jeg fortalte ham at han var død og var kommet op på en stjerne oppe på himlen.

Jeg har bevidst undgået at bruge formuleringen "at sove" da jeg mener at det er helt forkert at sige det til de små. For hvad sker der så når mor og far går ind og sover? Kommer de så heller aldrig mere tilbage?

Jeg har derfor sagt til ham, at når nogle dør, så bor de ikke længere her nede på jorden sammen med os. Så findes de på en stjerne på himlen.
Men hvordan jeg præcist vil tage snakken med ham når han får flere spørgsmål ved jeg ikke præcist, så jeg er også intresseret i at høre fra andre der har erfaring med det.

Minimouse
Hannah 31.12.03 (døde 7.2.2004) og Andreas 22.09.07
Baby på vej 23+0

Dette er et svar til Silas er vores skytsengel

af Kirser (02-02-2011 kl. 14:01)

Gravid efter dødt barn

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook