Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

anonym

30-01-2011 kl. 21:50

Set af 1387

mit hjerte stoppede

Kære Ninna

Mit hjerte stoppede et kort øjeblik, om mine øjne løb i vand da jeg læste dit indlæg.
Jeg har selv en søn i samme alder, og aldrig, aldrig, aldrig vil jeg tænke tanken til ende, tankerne om hvad du og din familie må gennemleve. Jeg tror ikke man kan gøre tabet af ens barn op i hvem der sørger mest, men jeg er ikke i tvivl om, at du efter syv år har været meget knyttet til din søn. Du har massevis af minder som du heldigvis altid vil have i dit hjerte, ligesom jeg er sikker på din søn også vil være...
Jeg er sikker på din søn nyder friheden med vingerne - og at han sidder et eller andet sted og håber og ønsker at du og resten af familien hjælper hinanden igennem sorgen.

Jeg håber du får al den hjælp og støtte du har brug for.

Mange tanker fra en meget rørt mor...

Må din søn hvile i fred!!!

Dette er et svar til Må man godt være med her???

af Suppehønen (29-07-2010 kl. 15:03)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook