Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Anne

28-01-2011 kl. 09:24

Set af 1325

Har en af hver

Jeg har tvillinger på 4,5 år - de skal først i skole i 2012 - men her er tankerne jo også allerede igang. Jeg hælder mest til at de skal i klasse sammen. Men svigermor der har været lærer i 35 år, synes rent erfaringsmæssigt at de tvillinger hun har haft gennem 35 år har fungeret bedst når de er skilt ad. Men ved nu ikke om hun får noget at have skulle sagt..... :) Jeg ved ikke om det er ondsvage tanker men jeg er bange for at den ene kommer i en super velfungerende klasse med en velfungerede lærerstab og en aktiv forældregruppe og den anden kommer i en klasse hvor det faglige niveau er under det den anden får og det sociale halter. Det betyder meget for mig at de får lige vilkår og samme forudsætninger for at udvikle sig og derfor vil det pine mig hvis den ene ikke får de samme muligheder. Nu er de jo også dreng og pige og meget forskellige. De leger fint sammen, har konflikter som søskende har og går i samme gruppe i børnehaven, da den er aldersopdelt. Jeg tror vi venter og ser - men tankerne har været der længe om hvad de skal når de skal i skole.
Anne

Dette er et svar til tvillinger skolestart

af he-ja (jannie) (25-01-2011 kl. 21:58)

Svar til dette indlæg

Præcis sådan har jeg det også Hornbek 09-02-11
kl. 13:39

dine tanker er præcis som mine Jannie 02-02-11
kl. 12:49

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook