Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

LouiseCecilie

27-01-2011 kl. 15:09

Set af 1326

Uvished ? :(

Hej.
Jeg er en pige på 23 år, jeg har en datter fra okt. 2007 og en søn fra juli 2009.

- Jeg fik min spiral ud for 3 måneder siden, og siden har vi prøvet og få en lille men intet e lykkedes endnu, men mon ikke at det kommer . . . . . .

- Jeg havde mens fra den 13-20 januar, her igår den 26 januar, på min ægløsnings dag, fik jeg sådan om eftermiddagen et meget uskyldig blødning, ikke noget der kom ud, men jeg kunne se det, lidt efter om der sådan en lille smule brunligt sej slim..

- Jeg snakkede med min læge om det, og spurgte først om jeg var gravid, hvor jeg siger at det ved jeg ikke, lægen foreslår mig til at jeg skal tage det som en "alm" mens :s - Jeg tog en test men var negativ, jeg får at vide at af mange også der hvor man køber testene, at det er for tidligt at teste..

fik at vide af en sygeplejeske at det godt kunne tyde på at ægget er ved at sætte sig fast..

nogen der har prøvet det samme?

- Louise

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook