Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

LeAn

26-01-2011 kl. 20:06

Set af 935

Du vil ikke bryde dig om mit svar...

for jeg synes ærligt talt, du skal feje for din egen dør først. Hvordan kan du brokke dig over, at han lader dem selv børste tænder, når du gør det samme?

Hvis DU børster deres tænder grundigt 2 gange om dagen de dage, de er hos dig og I har en 12/2 ordning - så skal det nok gå.

Ikke at det er i orden, han bare lader stå til - men du har reelt ingen mulighed for at gøre noget ved det, der sker hos ham. Med mindre naturligvis, du mener han vanrøgter dem - for så skal der gribes ind.

Hvis det er hos dig, de har deres base - så har du de bedste muligheder for at påvirke dem til gode vaner, også hvad gælder tandbørstning. Hvis du er omhyggelig nok og forklarer, hvor vigtigt det er - så kan det være de en dag begynder at bearbejde deres far ved at bede om at få børstet tænder.

Du kunne evt overveje at bede deres far om at gå med til tandlægen, når hullet skal laves - og så lade tandlægen tale ham til rette.

Mange hilsner
Lene - som også ville være irriteret/ærgerlig men nok satse på selv at gøre en meget ihærdig indsats

Dette er et svar til Tak for svar. Men..

af monnamor (26-01-2011 kl. 19:20)

Svar til dette indlæg

Jo, det kan jeg da.. monnamor 30-01-11
kl. 14:22

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook