Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Lauka34

26-01-2011 kl. 09:39

Set af 1341

Da jeg ventede vores nr. 4...

blev jeg MR-scannet lige omkring tidspunktet, hvor jeg er blevet gravid! Jeg var også i syvsind... Var hos en læge, der fik mig overtalt til en abort, da hun synes, at risikoen for evt. misdannelser var for stor!! Jeg havde dog imidlertid en helt anden mavefornemmelse.... Og den sagde mig, at baby der var derinde var sund og rask!! Jeg forhørte mig selv rundt omkring - der hvor jeg var blevet scannet og hos min reumatolog osv. De sagde bare tillykke - og så var jeg sikker i min sag:-) Og idag har vi den skønneste bandit på snart 1 år:-)

Mærk efter inderst inde - og fortæl dig selv, at du ikke har gjort noget forkert... Herregud, hvor mange af os har ikke drukket alkohol uden at vide, vi var gravide... I så fald ville vores datter også have taget skade... Hun er 9 år og har under ingen omstændigheder taget skade af at mor her både røg og drak, da jeg blev gravid med hende... Tror også at samfundet har meget af skylden for vores nervøsitet i graviditeten - for vi bliver bombarderet med information om alt det er godt og SKIDT for barnet! Ikke dermed sagt, at vi ikke skal informeres - men vi skal måske også øve os i at sortere i informationen;-)

Pøj pøj med det hele.

/Lene - mor til 4 skønne unger:-)

Dette er et svar til Rigtig ked af det

af Rafaella (18-01-2011 kl. 17:44)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook