Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Dødfødte børn

minimy

24-01-2011 kl. 14:54
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 2007

den lille dreng

inde i min mave ligger der en gave, det stod der på den t shirt jeg skulle have haft på da vi skulle fortælle om vores gravilitet... nu det så gået op for mig der ligger ingen gave derinde kun en lille dreng der er meget meget syg af Ornithin transcarbamylase mangel, så nu skal jeg så ind have en abort, den skal bare lige søges om først da jeg er 14 uger henne, syntes det hele er såå svært ligenu og hader være gravid og vide det er til ingens nytte.. lukker alle ude af min verden da det gør så ondt at snakke med dem om det, tager ikke engang min telefon når den ringer for orker ikke hører hvor ked af det andre er.... dumme dumme verden....

Svar til dette indlæg
Hvor trist minimouse 24-01-11
kl. 16:36

Dødfødte børn

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook