Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Gravid efter dødt barn

minimouse

21-01-2011 kl. 15:31
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 749

Mine erfaringer

Hej med jer!

Jeg mistede min førstefødte for 7 år siden. Hun blev 6 uger og i den tid hun levede var vi indlagt på intensiv. Det var et meget svært og hårdt forløb.

Da jeg så blev gravid igen 3 år efter, var det en stor glæde, men også en meget svær graviditet. Ikke fordi bebsen fejlede spor. Tværtimod! Jeg blev fulgt tæt på sygehuset og fik hver gang bekræftet at der denne gang var tale om et sundt og raskt barn. Men psykisk var det svært. Jeg havde - præcis som jer - besluttet mig for, at jeg VILLE glæde mig. Det skulle været plads til "den søde ventetid"... Det var desværre bare meget lettere sagt end gjort.

Nogle dage var jeg meget fyldt op af angsten for at miste igen og kæmpede bravt for at få dem manet i jorden. Det lykkedes nogle gange bedre end andre. Men hvis jeg skal være helt ærlig, så slappede jeg først rigtigt af, da han kom op i mine arme og jeg selv kunne se, at han var så fin så fin...

Nu er jeg gravid med mit 3. barn. Vores søn er nu 3 år og jeg kan tydeligt mærke, at jeg ikke har samme angst som sidst. Jeg savner stadig min førstefødte, Hannah, rigtig meget. Nogle dage mere end andre og der går aldrig en dag, hvor jeg ikke sender hende en kærlig tanke. Men i og med jeg har fået en sund og rask søn, så hviler jeg mere i mig selv denne gang og kan meget bedre nyde - og rent faktisk opleve - den søde ventetid.

Jeg ville ønske jeg kunne skrive til jer, at det kommer I helt sikkert også til... Men det kan jeg desværre ikke... Jeg ved hvor svært det er! Men jeg håber det bedste for jer!

Minimouse
21+2

Dette er et svar til Hvordan gør man ?

af Suppehønen (20-01-2011 kl. 10:36)

Gravid efter dødt barn

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook