Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

LeAn

21-01-2011 kl. 13:54

Set af 763

2

Jeg synes ikke, vi skal dele tingene op, for så bliver uligheden bare endnu større i og med han tjener mere end mig - også hvis jeg går på fuld tid. Og i og med han ikke skal betale børnebidrag. Jeg vil have åbenhed og ærlighed omkringe pengesagerne, så jeg kan følge med i hvad der sker. Ikke flere overraskelser.

Men han ER ufatteligt sløv hvad den slags angår. Fx har vi aldrig fået lavet ægtepagt, selvom jeg synes det ville være helt rimeligt. Han har skudt 3-400.000 i huset - penge han bl.a. har fra en forsikringsudbetaling, da han fik modermærkekræft. De penge skal han have lov at "beskytte" - men han har ikke overhovedet foretaget sig noget - og jeg gider altså ikke sætte himmel og jord i bevægelse i den anledning. Det må han squ selv gøre noget ved.

Han HAR dog gjort det nødvendige, for at jeg ikke skal gå fra hus og hjem, hvis han skulle være så uelskværdig at dø fra os. Der er sørget godt for mig (og for pigerne) - og det er jeg meget glad for.

Jeg har før indkaldt til voksensamtaler - fx på en fælles fridag. Det skal jeg vist gøre igen, så vi kan snakke det her igennem på et tidspunkt, hvor vi hverken er trætte eller sure - og hvor børnene ikke pludselig kommer rendende og afbryder.

Mange hilsner
Lene

Dette er et svar til Det giver mening det med lommepengene

af LeAn (21-01-2011 kl. 13:53)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook