Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Louise

21-01-2011 kl. 13:38

Set af 1149

Ikke din skyld

Jeg har svært ved at forestille mig, at du kan være skyld i hans depression, men til gengæld har jeg ikke svært ved at forestille mig, at et menneske, der er trist og deprimeret og måske presset kan sige sådan. Måske er det hele jeres situation og det, I har været igennem, han hentyder til, og ikke dig specielt.
Er der ikke mulighed for at du kan spørge ham direkte på et passende tidspunkt, om han mente, hvad han sagde, eller om hans ordvalg dækker over noget andet? Min mand kan f.eks. godt engang i mellem vælge sine ord så uheldigt, at jeg sidder tilbage med en følelse af den-havde-jeg-godt-nok-ikke-fortjent. I situationen hjælper det ikke at spørge ham yderligere, men senere kan jeg godt vende tilbage til det og få et svar, jeg kan bruge. Og ofte dækker det over noget andet. Min mand er dog ikke deprimeret; han lider bare meget af humørsvingninger, hvis du spørger hans kone......

Dette er et svar til 2 del.

af Vibs (21-01-2011 kl. 11:58)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook