Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

LeAn

21-01-2011 kl. 12:22

Set af 964

Gode spørgsmål :-)

og jo, jeg har faktisk snakket om lommepengekonto - og den kommer op igen, for nu vil jeg altså have det.

Det var aftalen med den nye bank, at vi begge skulle flytte vores engagement fra den gamle bank - og jeg gjorde det med det samme. Han har udsat det, bl.a. fordi han nok ikke kan få det samme i rente på sine pensionsopsparinger i den nye. Løsningen bliver nok at pensionerne bliver hvor de er - og så går lønnen ind på fælleskontoen.

Det, der gør mig mest sur, er at han holder ting hemmeligt for mig. Hvorfor kan han ikke bare sige, at han har tænkt sig at gøre sådan og sådan? Til dels hænger det nok sammen med, at han synes at overarbejds/vagt-betalingen det er penge han kan bruge som det passer ham. Dvs han har lommepenge - det har jeg ikke. Og det pisser mig helt pænt af. Jeg har ikke mulighed for at score lidt ekstra - med mindre jeg går op i tid. Og det overvejer jeg af og til - så må han finde rengøringsmidler osv og deltage mere aktivt i husarbejdet.

Jeg har selv valgt at gå ned i tid - men det skal ikke være på bekostning af mine muligheder for at bruge penge på mig selv. Det har aldrig været tanken. Og takken ved siden af er til at overskue - jeg ville sætte pris på at få at vide, at det er dejligt jeg gør rent, ordner vasketøj osv.

fortsættes

Dette er et svar til Fællesøkonomi

af Kamma (21-01-2011 kl. 11:46)

Svar til dette indlæg

Gode... 2 LeAn 21-01-11
kl. 12:23

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook