Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Gravid efter dødt barn

Curtiz

21-01-2011 kl. 09:58
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 751

Vil jeg også gerne vide...

Jeg er vist omtrent samme sted som dig - har en dreng fra '08, mistede en pige i august måned, er gravid nu med termin til august - pga. tidligere forløb skal jeg dog have PKS ca. 4 uger før.

Jeg kan fuldstændig følge dig i alle de der modsatrettede følelser. Det var det her vi ønskede nærmest fra den dag vi mistede, at blive gravid igen - og nu er det bare ikke spor fantastisk, det er møg hårdt og psykisk rigtig svært.

Fra starten var jeg indstillet på at se fremad, være der for min store dreng, og glæde mig over graviditeten.
Lige nu vælter alt hvad der er sket ind over mig, og jeg gennemlever det hele igen, jeg mangler så meget energi og har konstant dårlig samvittighed overfor knægten, og det at glæde mig er rigtig svært, jeg tænker nærmest bare, at det er jo bare et spørgsmål om tid før der sker noget.
Det er mig så meget imod at tænke sådan, jeg tror psyken er rigtig vigtig, og så synes jeg også bare det er møg ærgerligt at gå og bekymre sig så lang tid, når man faktisk burde være glad - menb de tanker er jo bare enormt svære at styre...

Jeg ved godt nok ikke lgie hvor meget det her hjælper dig, jeg kan ikke lige vise vejen frem, men så ved du da at du ikke er alene om at have det sådan.

Mange hilsner og tanker herfra.

Dette er et svar til Hvordan gør man ?

af Suppehønen (20-01-2011 kl. 10:36)

Svar til dette indlæg
Tak for din besked Suppehønen 21-01-11
kl. 10:38

Gravid efter dødt barn

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook