Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

charlotte

18-01-2011 kl. 14:13

Set af 246

Ideer til at lette hverdagen søges :)

hejsa :)

jeg er mor til 5 dejlige børn alle under 8 år, så de er jo kommet ret hurtigt efter hinanden. Lige nu er jeg på barsel med min yngste datter Amilia på 6 mdr men her i næste måned skal jeg videre med min uddannelse(læser til socialrådgiver).

Jeg er alene med dem(er dog så småt ved at finde en smule sammen med deres far igen men vi tager den med ro).

Lige nu mens jeg går hjemme går det hele jo slag i slag, dog kan jeg godt til tider føle jeg er bagud med oprydning(mens jeg når at rydde en ting op når banditterne at rydde 4 ting ud haha) og vasketøj, men dog ikke så galt igen..

men..

nu når jeg skal igang skal jeg i praktik så det er jo ret mange timer hjemmefra og knap så mange timer hjemme til at ordne de praktiske ting - og vil jo for alt i verden ikke at det ender med at jeg er den sure mor der aldrig har tid til at hygge med børnene fordi der skal støvsuges ordnes vasketøj osv i døgndrift..

så hvordan foregår jeres hverdag med de af jer der har fuldtidsjob ved siden af en håndfuld børn ;0)

og tips til at lette hverdagen er også virkelig kærkommen :) kan allerede mærke jeg sveder ved tanken over hvor stærkt jeg kommer til at løbe men min uddannelse er bare også vigtig for mig at blive færdig med :0)

er på su og har ingen mand med en fed indkomst så ved ikke hvor meget rengøringskone der er råd til selvom det lyder rigtig dejligt :0)

Svar til dette indlæg

Madplan.. Kun tre 18-01-11
kl. 19:24

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook