Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

sassy

18-01-2011 kl. 11:03

Set af 1006

At være hjemme

Hej hej

Ligenu er jeg hjemme med vores mindste datter på et år, min søn på næsten 4 år går i børnehave, men det er kun fordi han har gået der nu og har venner, og er vant til det. Vi har over vejet om han skulle stoppe, men det er stadig på tankeplan. Min datter bliver hjemme indtil hun er 3 år, så vil vi overveje om hun skal i BH eller om hun stadig fungerer godt hjemme.
Mine andre sønner var ikke meget i vugge/bh og de fungerer fint i skolen.
Vi lever af min mands løn, og mit fradrag, samt en sparet vuggestueplads. Jeg bager selv og har en lille drøm om at få plantet en masse grøntsager til sommer, som forhåbentlig kan holde sig et stykke tid. Vi har valgt bil fra, da der er masser af offentlige transportmidler her, ingen A-kasse, køber masser af billigt tøj på Qxl og vi tager ikke syd på når der er ferie, men det er ungerne også fuldstændig ligeglade med-de syntes det er skønt at tage på stranden og fanger krabber, blive i haven, eller en skovtur.
Der er sikkert mere der er valgt fra, men det er ikke noget vi tænker over i hverdagen. Vi føler ikke vi mangler noget eller er "fattige", vi prioterer bare anderledes. Tilgengæld er jeg super glad for at være der 100 % for ungerne, og at der altid er tid til dem.
Det eneste jeg mangler er lidt flere hjemmegående, så jeg kunne mødes med dem og deres børn.
Sassy

Dette er et svar til det der med fradrag, igen...

af tanja (17-01-2011 kl. 22:52)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook