Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Tina

17-01-2011 kl. 20:45

Set af 235

Jeg tror....

Jeg ved ikke om børnetallet vil falde - jeg tror, måske lige her i starten vil man kunne se en effekt af at børnechecken er blevet mindre. Men igen så tror jeg ikke at der er nogen der egentligt får børn på grund af checkens størrelse - det tager måske lige en tid, til folk har fundet ud af hvad betyder for den enkelte familie. At man har fået tilrettelagt privatøkonimen efter forholdende. ;-)

Jeg selv vil i år blive ramt med 12.000 og mere eller mindre det samme i de andre år - men det betyder ikke at vi så med sikkerhed vil sige at vi ikke skal have et barn mere - for os det ikke økonomien der skal styre dette emne.

Kærligst Tina

Dette er et svar til Det bliver jo så spændende...

af <:3)- (16-01-2011 kl. 16:24)

Svar til dette indlæg

Den økonomiske faktor... <:3)- 17-01-11
kl. 21:34

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook