Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

irs

17-01-2011 kl. 19:58

Set af 1421

Det kan du tro

Vi var ved at gå ud af vores gode skind med to ftf børn, som beggede sov utroligt dårligt om natten, reagerede kraftigt på forandringer, nye ting/mennesker, larm, uro. You name it! Det skal siges, at vi langt fra er igennem planen, som vi har fået fra Jonna, men det er en lettelse at se dem rykke sig, bare en smule. For Karolines vedkommende, fylder de små ting ikke helt så meget mere (men vi er ikke ude over det endnu) Hun er blevet bedre til at sige "nå pyt" Det gør ikke så meget, at strømperne ikke sidder 110% perfekt, at koppen er blå i stedet for rød, at gaflen ikke blev lagt på det rigtige sted, at der var for lidt eller for meget mælk på morgenmaden og alt det der. Gustav sover meget bedre om natten og vågner ikke sååå mange gange mere.
Vi ringede til Rafael Centret og fik en tid derovre (Roskilde) Vi, min mand og jeg, var der i ca. 5 timer (vi fik udredning på 2 børn). Man fortæller simpelthen alt omkring graviditet, fødsel, tiden efter osv. Der bliver spurgt meget ind til detaljer og ud fra det endelige billede, dannes der en rapport, en rigtig fyldig, grundig og brugbar rapport. Den indeholder bl.a. vejledninger, info og anbefalinger. Den indeholder også en "plan" F.eks. skal Karoline til KST, grundmotorisk udvikling og til sidt psykoterapi. Derefter har vi et helt nyt liv :)
Det koster 850 kr. i timen.

Dette er et svar til Hej

af Heidi03 (16-01-2011 kl. 21:35)

Svar til dette indlæg

Må jeg også spørge? Mia 17-01-11
kl. 23:25

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook