Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

flovmand

17-01-2011 kl. 19:49

Set af 265

hvordan...

Jeg kunne ikke finde en overskrift. Jeg har tre børn og jeg føler at min mellemste på 5 år bliver klemt/glemt.
Den yngste er 2 år og lige i lømmelalderen. Jeg føler at jeg render hele dagen i halen på den lille og slukker brande. Den ældste er 9 og er ved at løsrive sig fra os, og har i kraft af sin alder nogle privelegier som den mellemste ikke har.
Ofte dominerer den store og den lille samtalerne ved bordet. Den lille fordi hun bare "larmer" og den store som er meget talende og veltalende. Den mellemste svarer når hun bliver spurgt og svarer oftest ikke i fulde sætninger, det gør at den store overtager samtalen og jeg skal sidde og tysse på hende og hive samtale ud af den mellemste.
Jeg føler så tit at den mellemste skal vente fordi den store skal have hjælp med lektierne eller den lille skal skiftes/puttes/laver ballade osv

Jeg er hjemme med børnene og min mand kommer sent hjem så jeg står ofte alene med dem.
Hvad gør du ?

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook