Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

anja89

17-01-2011 kl. 13:19

Set af 1305

Min rutine

Hej det lyder rigtig hyggeligt med jeres rutine :-)
Men kan også godt se din bekymring med hvordan det skal hænge sammen når lillesøster kommer til verden.

Her hjemme er der kun mig, jeg bor alene med mine to piger en på 3 år og en på 8 måneder.
Jeg har boet alene med dem siden jeg var gravid med den lille og måtte også ændre lidt på aften rutinen da hun kom..

Nu er vores rutine sådan at efter børnehave går vi hjem og sidder og hygger spiller et spil, læser, laver pudslespil eller hvad den store nu mest har lyst til.
Det gør vi ind til vi skal lave mad, den store (sofie) er de fleste dage med til madlavning.
Så spiser vi og rydder af bordet sammen (har en pige der elsker at hjælpe med alt det huslige :-) ) efter mad og oprydning kommer begge piger i bad, først den store og efter ser hun søster blive badet.
Vi slutter så dagen med at få nattøj på og mens jeg giver den lille (Isabell) den sidste flaske får sofie lov at lege lidt.
Når Isabell så har spist finder vi en bog og sidder og læsen sammen alle 3 i sofaen hvor efter begge kommer i seng.
De deler værelse og er efter sofies ønske om at få isaell ind og sove hos hende :-) når de ligger i sengene synger vi så en sang eller to også kysser jeg dem godnat og siger jeg elsker dem.
De ligger så og pjatter og snakker lidt mellem sengene inden de falder i søvn..

Det er det der fungere bedst for os :-)

Håber du finder en god rutine der passe lige nøjagtig til jer

Knus Anja, Sofie 181007 og Isabell 160510

Dette er et svar til Gode råd søges fra gæve kvinder

af Ditte Maj (17-01-2011 kl. 12:14)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook