Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

sassy

16-01-2011 kl. 18:58

Set af 1249

Hi hi hi

Jeg tænkte om jeg skulle have et barn hver 2 år, indtil jeg nåede pensionsalderen-så kunne jeg slippe helt for arbejdsmarket. Også tænkte jeg at mens jeg lå på sofaen og var gravid og/eller fødte børn, kunne de store tage sig af de små og resten kunne passe sig selv, så behøvede jeg ikke løfte en finger ;-)
Nej, spøg til siden. Jeg tror der er stor forskel på hvad man som menneske har overskud til, mit overskud er tilfældigvis mit "arbejde" hjemme med mine unger. For et arbejde i døgndrift, det er det!
Jeg tænker heller ikke; PUH hvor er det meget mere hårdt for hver barn jeg får. Og jeg føler mig ikke mere stresset, og huset bliver heller ikke mere væltet af at der kommer en mere.
Vi elsker vores liv, ALLE sammen og jeg ved fra min store søn, der elsker mange søskende, at han er rigtig glad for at jeg ikke arbejder, så han kan komme hjem når han vil og jeg har altid tid til ham og hans mange lektier.

Sassy

Dette er et svar til Må jeg spørge

af Mig (15-01-2011 kl. 20:33)

Svar til dette indlæg

Hvordan har du/I råd... chael 16-01-11
kl. 21:22

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook